loading...
فروش اینترنتی لباس زنانه و مردانه
regalshow بازدید : 181 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

هنگامی شما قصد دارید برای مصاحبه کاری به یک شرکتی بروید ممکن است سوالات بسیاری در ذهن شما وجود داشته باشد، جدا از سوالاتی که در زمینه کاری ایجاد می شود معمولا این ابهام نیز برایتان ایجاد می شود که چه چیزی تن کنید! مسلما پاسخ به این سوال احتیاج به فکر و در نظر گرفتن چند شرایط دارد؛ اما ما در این مقاله می خواهیم نکات کلی را که برای این تصمیم باید در نظر داشته باشید را بگوییم با ما همراه باشید.

تحقیق کنید

در قدیم در سازمان ها و ادارات دولتی مردان حتما کت و شلوار رسمی به تن داشتند و خانم ها با مغنعه و مانتوی اداری به محل کار می رفتند، اما با گذشت زمان و ایجاد شرکت های خصوصی این سخت گیری کمرنگ تر شد و در حال حاضر کارکنان شرکت ها می توانند با لباسی آزاد تر به محل کار بروند.

توجه داشته باشید که این موضوع به این معنی نیست که در همه جا به همین شکل است زیرا هنوز هم برخی از شرکت ها بر این موضوع بسیار حساس هستند.

بنابراین اگر نمی دانید که چه چیزی بپوشید بهترین کار این است که قبل از مراجعه تحقیق کنید برای این کار هم می توانید به سایت آن شرکت و یا به شبکه های اجتماعی آن مراجعه نمایید و اگر عکسی از کارنان وجود داشت آن ها را تحلیل کنید.

در کل نمیتوان نظر قطحی در این باره بیان کرد و بهترین کار این است که خودتان باشید و با همان سبکی که دارید مراجعه کنید زیرا اگر چیزی متفاوت از سبک همیشگیتان باشید در صورت استخدام کار کردن برایتان سخت خواهد شد.

تمیز و اتوکشیده 

قطعا نگاه اول بسیار تاثیر گذار است بنابراین سعی کنید حتما تمیز و آراسته ظاهر شوید در این مورد علاوه بر لباس حتما به وضعیت مو های خود نیز دقت داشته باشید.

متفکربیشتر بخوانید: انواع شلوار جین زنانه و تفاوت های آنها

از رنگ های خنثی استفاده کنید

در سال 2013 طبق نظر سنجی که انجام شده است اکثر مدیران رنگ آبی را مناسب ترین رنگ برای مصاحبه می دانند و بعد از رنگ آبی رنگ های مشکی، قهوه ای و طوسی انتخاب شده است.

به طور کلی رنگ های خنثی بیشتر مناسب هستند زیرا جلب توجه نمی کنند و همچنین با دیگر رنگ ها به خوبی ست می شوند.

لباسی بپوشید که استرس را از خود دور کنید

مهم ترین چیزی که شما در یک مصاحبه به آن نیاز دارید داشتن اعتماد به نفس است زیرا این عامل بسیار تاثیر گذار است و می تواند در انتخاب مدیر نیز اثر بگذارد بنابراین حتما لباسی را انتخاب کنید که سبب اعتماد به نفس شما شود.

سخن آخر

در آخر توجه داشته باشید که این امکان وجود ندارد که با نظر قطحی یک نوع پوشش را برای همه انتخاب کرد و این موضوع جدا از حساسیت هایی دارد که کاملا سلیقه ای است.

regalshow بازدید : 58 سه شنبه 14 بهمن 1399 نظرات (0)

سویشرت زنانه میتواند جزو نکاتی باشد که شما برای خرید آنها دچار سردرگمی میشود به همین جهت قصد داریم در این مقاله به بررسی نکاتی برای خرید  این لباس بپردازیم تا انتها همراه ما باشید.

به جنس بکار رفته توجه کنید.

بهترین جنسی که برای سویشرت ها میتوانید انتخاب کنید سویشرت هایی با جنس نخی، پنبه و کتان هستند اما هزینه این جنس ها مقداری بالاست اگر میخواهید هزینه کمتری بپردازید جنس های مخلوط از نخ و پنبه و پلی استر می تواند گزینه مناسبی باشد.

اما از خرید سویشرت هایی که به طور کامل از پلاستیک شده اند خودداری کنید زیرا نه کیفیت بالایی دارنند و هم پوست بدن را اذیت میکنند.

همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که در هنگام خرید به قسمت داخلی آن دقت کنید تا هر دو طرف از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

انتخاب رنگ برای سویشرت زنانه

به طور کلی رنگ یک عامل کاملا سلیقه ای است و بستگی به خود شخص دارد، اما سویشرت هایی با رنگ خنثی مانند مشکی، سفید و خاکستری گزینه بهتری هستند زیرا براحتی با سایر لباس ها ست میشوند.

همچنین شما می توانید به عنوان مثال برای فصل‌های سرد از رنگ‌های گرم مانند قرمز و نارنجی و برای فصل های گرم از رنگ‌هایی مانند سفید و سبز روشن و آبی روشن استفاده کنید.

متفکربیشتر بخوانید: تفاوت هودی، سویشرت و دورس

سویشرت بند دار یا بدون بند

این گزینه هم یک عامل سلیقه ای است اما به طور کل سویشرت های بند دار کمی قدیمی شده اند و بدون بند بیشتر ترند هستند با این حال اگر شما به داشتن بند علاقه دارید میتوانید به سراغ هودی های بند دار بروید که بسیار شیک هستند.

ست کردن سویشرت

  • پوشیدن سویشرت با شلوار جین انتخاب جذابی است.
  • پوشیدن ست سویشرت و شلوار میتواند شما را شیک نشان دهد.
  • سوشیرت های شمی و یا تدی برای فصل زمستان با بوت جذاب میشود.
  • از رنگ های در یک خانواده استفاده نمایید

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

regalshow بازدید : 378 سه شنبه 07 بهمن 1399 نظرات (0)

امروزه نیم تنه در میان بانوان بخصوص دختران جوان طرفداران بسیاری دارد و مدل های مختلفی از آن در بازار عرضه شده است، اما در میان مدل های انبوه آن چه انتخابی برای ما مناسب تر است؟چگونه میتوانیم نیم تنه را به درستی ست کنیم؟ ما در این مقاله قصد داریم به بررسی جزئیات و نحوه ست کردن این لباس جذاب بپردازیم تا انتها همراه ما باشید.

تاریخچه

جالب است بدانید تاریخچه این لباس به زمان جنگ جهانی دوم باز میگردد زمانی که جهان با بحران پارچه مواجه شده بود به این صورت اولین نیم تنه ها به عنوان لباس شنا مورد استقبال قرار گرفتند .

ست کردن نیم تنه و دامن 


برای داشتن استایل های نیمه رسمی میتوانید به سراغ نیم تنه های یقه گرد با دامن های مشکی بروید، یقه گرد این لباس به شما این امکان را میدهد تا از گردنبند برای زیبایی بیشتر استفاده کنید؛ توجه داشته باشید ک بهتر است دامن های خود را ساده و تک رنگ انتخاب کنید و برای نیم تنه به سراغ مدل های طرح دار بروید.

بیشتر بخوانید: لباس مناسب هر اندام

پوشیدن نیم تنه با کت

اگر سلیقه شما استایل های کزوال است میتوانید به سراغ پوشیدن کت بر روی نیم تنه بروید، سعی کنید برای این استایل از نیم تنه های جذب استفاده کنید. همچنین این استابل را با پوشیدن یک شلوار فاق کوتاه تکمیل کنید.

ست کردن نیم تنه و شلوارک 


اگر قصد رفتن به یک جمع دوستانه را دارید میتوانید به سراغ نیم تنه های مدل دار برودید، بهترین نوع شلوار برای ایجاد این استایل پوشیدن شلوارک های لی است، برای کفش نیز پیشنهاد ما پوشیدن صندل های اسپرت است تا استایل شما تکمیل شود.

پوشیدن نیم تنه های گره ای

نیم تنه های گره ای نیز از مدل های جذاب هستند که بسیار طرفدار دارنند، بهترین ایده برای ست کردن این نوع از نیم تنه  پوشیدن آن با شلوار یا شلوارک است.

بیشتر بخوانید:انواع شلوار لی و تفاوت های آن

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد.

regalshow بازدید : 89 سه شنبه 16 دی 1399 نظرات (0)


اگر شما هم به دنبال شیک پوشی و مد هستید حتما در مجلات دیده اید که امسال بلوز بافت دخترانه و زنانه مد شده است و بسیار از سال های گذشته مورد استقبال قرار گرفته است.ما در این مقاله میخواهیم انواع جدید این لباس ها را به شما معرفی کنیم تا مطابق با سلیقه خودتان بهترین انتخاب را داشته باشید؛ با ما همراه باشید.

انواع بلیز بافت زنانه و روش های ست کردن آنها

ما در اینجا چند مدل از بهترین پلیور های زنانه را به شما معرفی میکنیم اما توجه داشته باشید که راز خوشتیپ شدن نحوه درست ست کردن لباس ها با یکدیگر است.

  • بافت زنانه شیک 

برای این انتخاب همیشه به سراغ بافت های روشن و تک رنگ بروید رنگ هایی مثل نارنجی، زرد، طوسی و قرمز از رنگ های محبوب طراحان مد در امسال هستند.

اگر میخواهید استایلی شیک داشته باشید از اکسسوری ها غافل نشوید، اکسسوری ها در سال های اخیر بسیار ترند شده اند و جذابیت خاصی به استایل شما میدهند.

از ویژگی های بافت تک رنگ این است که میتوانید زیر پالتو و بارانی بپوشید و مشکلی از نظر ست کردن نداشته باشید.

متفکربیشتر بخوانید: استایل زمستانی شیک دخترانه 

  • مدل بافت نیم تنه


دختران جوان همیشه ترجیح میدهند که استایل های متفاوت و بروز تری داشته باشند از این رو نیم تنه ها برای آنها میتواند مفید باشد؛ نیم تنه ها در دو نوع تنگ و اور سایز هستند که مدل های اورسایز امسال دارای محبوبیت بیشتری است.

استایل نیم تنه با شلوارک لی برای مهمانی ها و دورهمی های دخترانه بسیار مناسب است، البته این استایل مناسب فصل زمستان نیست اما در فضا های بسته و دورهمی های دوستانه میتوانید بپوشید.

  • پلیور پشمی زنانه 


پلیور های پشمی علاوه بر ظاهر بسیار زیبایی که دارند دارای گرما بسیاری نیز هستند به همین علت در فصل زمستان انتخاب این پلیور ها پیشنهاد میشود.

همچنین شما میتوانید آنها را با شلوار لی و بوت های ساده ست کنید و استایل جذابی را ایجاد کنید.

 

regalshow بازدید : 198 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

یقه اسکی یکی از انواع لباس ها در فصل زمستان است که طرفداران بسیاری نیز دارد.اما نکته ای که قابل توجه است اصول ست کردن یقه اسکی با سایر لباس هاست تا تیپ و استایل شما بهم نریزد.

ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را جهت پوشیدن یقه اسکی به شما آموزش دهیم با ما همراه باشید.

چه لباس هایی را با یقه اسکی میتوان پوشید؟

پوشیدن یقه اسکی با ژاکت

ژاکت ها به خاطر نوع یقه ای که دارنند به راحتی با لباس های یقه اسکی ست میشوند. شما برای زیبا تر شدن استایلتان میتوانید از ترکیب رنگ های گرم زمستان استفاده کنید به این صورت که یک ژاکت قوه ای را با یقه اسکی کرم رنگ ست کنید مطمئنا ترکیب رنگ فوق العاده ای ایجاد میشود.

ست کردن یقه اسکی با کت اسپرت

ست کردن یقه اسکی با کت

کت اسپرت به تنهایی نیز دارای جذابیت بالایی است تصور کنید اگر با یقه اسکی بپوشید چقدر میتواند جذاب شود.یقه اسکی سفید رنگ با کت اسپرت لی بسیار پیشنهاد میشود.

یقه اسکی با پالتو

اصول ست کردن یقه اسکی با پالتو

پالتو ها جزو لباس هایی هستند که به راحتی میتوان آنها را ست کرد. این استایل علاوه بر بانوان برای آقایان نیز بسیار مناسب است و میتوانند با پوشیدن یک یقه اسکی جذب و پالتویی زیبا استایل های جذابی را بوجود بیاورند.

یقه اسکی به تنهایی 

ست کردن یقه اسکی

اگر شما میخواهید در یک دورهمی شرکت کنید و قصد بیرون رفتن از منزل را ندارید میتوانید از یقه اسکی هایی که بافت های درشت دارنند استفاده کنید.

این نوع از یقه اسکی ها با شلوار لی و بوت بلند ترکیب بی نظری دارنند و میتوانید یک استایل ساده و زیبایی داشته باشید که مناسب دورهمی های دوستانه میباشد.

خیال باطلبیشتر بخوانید: استایل زمستانی شیک دخترانه

 

پوشیدن یقه اسکی با دامن 

ست کردن یقه اسکی با دامن

یقه اسکی با دامن بسیار شیک و خانومانه است و برای دورهمی های خانوادگی در هوای سرد زمستان بسیار مناسب است.

امیداوریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد اگر شما هم پیشنهادی برای اصول ست کردن یقی اسکی دارید خوشحال میشویم با ما در میان بگذارید.

regalshow بازدید : 76 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

 شلوار های اسلش(joggers) که در اوایل به عنوان شلوار های ورزشی در بازار عرضه شد از همان ابتدا مورد استقبال بالایی مخصوصا در میان جوان ها قرار گرفت، پس از استقبالی که از این مدل شلوار شد تولیدکندگان تنوع بیشتری را در آنها به کار بردند و همان طور که میدانید امروزه انواع بسیاری از شلوار اسلش مردانه و زنانه در بازار وجود دارد.ما در این مقاله میخواهیم درباره انواع، جنس و نحوه ست کردن شلوار اسلش صحبت کنیم با ما همراه باشید.

جنس شلوار اسلش

شلوار اسلش دخترانه

عمده ترین دلیل محبوبیت این شلوار راحتی آن است بنابراین تولیدکنندگان باید از پارچه هایی استفاده کنند که تا راحتی مصرف کننده را فراهم کند.برای دوخت این شلوار ها معمولا از پارچه های کشی استفاده میشود اما در برخی مواقع دیده میشود که بجای استفاده از کش از پارچه های قواره بزرگ استفاده شده است که پوشیدن این شلوار ها توصیه نمیشود.

بهترین جنس برای این شلوار ها نخ پنبه و فلامنت است که به راحتی هوا را از خود عبور میدهد و امکان بروز حساسیت برای شما را ندارند.

انواع شلوار اسلش  

شلوار اسلش مردانه

شلوار های اسلش در دو نوع زنانه و مردانه در بازار وجود دارد.

در ابتدا این شلوار ها فقط برای مردان تولید شده بود اما پس از مدتی مدل های زنانه آنها در بازار عرضه شد که همان طور که انتظار میرفت مدل های زنانه نیز مورد استقبال قرار گرفت.اما نکته ای که وجود دارد تولید این شلوار ها برای بانوان کمتر است و دارای تنوع کمتری هستند.

نحوه ست کردن شلوار اسلش

یکی از مزیت های خوب این شلوار های اسلش ست کردن راحت آنها است شما میتوانید با این شلوار هم تیپ اسپرت و هم کژوال داشته باشید.

ست کردن اسلش با تیشرت

ست کردن شلوار اسلش با تیشرت

در فصل تابستان میتوان شلوار اسلش را با تیشرت های مختلف ست کرد این ست برای جمع های دوستانه که میخواهید راحت باشید انتخاب مناسبی است.

ست کردن اسلش با سویشرت

ست کردن اسلش با سویشرت

یکی از ست های جذاب پوشیدن شلوار اسلش با سویشرت های ورزشی است به طوری که بیشتر پسران مخصوصا ورزشکاران به سمت این ست میروند.

این ست علاوه بر زیبایی یک استایل اسپرت شیک را به شما میدهد.

کفش مناسب برای شلوار های اسلش

یکی از دغدغه هایی که ممکن است برای شما بوجود بیاید پیدا کردن کفش مناسب برای شلوار های اسلش است، بهترین پیشنهاد پوشیدن کتانی است که ترکیب زیبایی را ایجاد میکند.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

regalshow بازدید : 137 پنجشنبه 01 آبان 1399 نظرات (0)

چطور سایز سوتین مناسب خومان را پیدا کنیم؟؟این سوال دز ذهن بسیاری از خانم هنگام خرید سوتین پیش می آید که در این مقاله بهترین روش ها برای اندازه گیری و تشخیص سایز مناسب را برای شما آورده ایم.

چطور اندازه درست بگیریم؟

انتخاب سایز سوتین

برای انتخاب صحیح سایز سینه بند و لباس زیر شما باید اندازه دقیقی از سایز دور سینه و زیر سینه خود را داشت باشید. اما به چه صورت می‌توان آن را اندازه‌گیری کرد؟ برای اندازه‌گیری باید این نکته را در نظر داشته باشید که معمولا سوتین‌های خارجی واحد اندازه‌گیری آنها اینچ است پس اندازه‌گیری شما هم نیز باید برحسب اینچ باشد.

زیر سینه خود را اندازه بگیرید

  • یک سوتین مناسب بپوشید.
  • متر را دقیقا زیر سوتین و روی قفسه سینه خود قرار دهید.
  • متر را نه خیلی شل بگیرید و نه خیلی سفت.
  • اندازه به دست آمده را یادداشت کنید.

جدول اندازه گیری سایز سوتین

کاپ سینه را اندازه بگیرید

  • در این قسمت هم باید سوتین داشته باشید.
  • متر را روی بزرگترین قسمت برجستگی سینه قرار دهید. 
  • این کار را در مقابل آیینه انجام دهید تا مطمئن شوید پیچیدگ در متر ایجاد نشده.
  • اندازه به دست آمده را یادداشت کنید.

محاسه سایز سوتین

تبدیل سایز سوتین به اروپایی

فرمول محاسبه: اندازه دور سینه – اندازه زیر سینه = اندازه کاپ سوتین

به طور مثال : اندازه کاپ سینه 38 اینچ – اندازه زیر سینه 34 اینچ = اندازه کاپ سوتین 4 اینچ (معادل کاپ D)

راه های تشخیص سوتین نا مناسب

سوتین نامناسب

اگر احساس نا رضایتی و ناراحتی از سوتین دارید احتمالا باید چند مورد از موارد زیر را داشته باشید:

  • افتادن مداوم بند ها از روی شانه.
  • بیرون زدن سینه از قسمت های مختلف سوتین.
  • جا انداختن بند روی شانه.
  • بستن سوتین روی قلاب آخر آن.
  • فنر سوتین روی پشتتان را اذیت کند.
  • پارچه روی سوتین روی تن به درستی قرار نمیگیرد.
  • بند پشت سوتین مدام بالا می آید و حرکت میکند.

در آخر شما در بیشتر اوقات سوتین به تن دارید و انتخاب نا مناسب آن برایتان میتواند بسیار ناراحت کننده و عذاب آور باشد بنابراین حتما برای انتخاب سوتین مناسب خود وقت بگذارید و مناسب ترین سایز را انتخاب کنید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 717
  • بازدید کلی : 2,193